lunes, 5 de marzo de 2012

Otsailak 29an egindakoa


Klase honi hasiera emateko, paradigma del sistema educativo izeneko bideoa ikusi genuen. Hau,Ken Robinsonek azaldutako el sistema educativo es anacrónico bideoan oinarrituta dago eta garrantzitsuena honetan hezkuntza nibelak eregi  behar direla  eta ikastea lorpen bat balitz bezala ulertu behar dela da.
Gainera, akademikoa-ez akademikoa den eskema batean murgilduta gaude eta irakasle moduan akademikoa ez den zerbait planteatu edo prestatu behar dugunean, erresistentzia
sortzen dugu.


 
Bideoa ikusi ondoren, aurreko astean talde bakoitzak planteatutako galderak eta ideiak konpartitu genituen: 


  • Nola hurbildu teknologia berriak pertsonei?
  • Ume batek nola ikas lezake IKTen bidez informazio egokia aukeratzen?
  • Ze formakuntza behar dugu irakasleok gelan IKT-a lantzeko?
  • Nola egon hezkuntza teknologia berriekin batera eguneratuta?
  • Zer arazo ekar dezake teknologiaren erabilera erraz horrek?
  • Teknologiaren berrien alde guztiak onuragarriak dira?
  • Prest gaude teknologia berriak integratzeko? Zer da hau integratzea eta nola egin daiteke?
  • Eskoletan blog-ak egitean zer gertatzen da ikasleen intimitatearekin? Non jarri muga?

No hay comentarios:

Publicar un comentario